Organizimi i aktiviteteve
Organizimi i aktiviteteve të EV
Programet e EV duhet të jenë të bazuara në nevojat e identifikuara si prioritare nga profesionistët e shëndetësisë dhe autoritetet drejtuese shëndetësore dhe të përmbushin standartet e mësimdhënies efektive dhe bashkëkohore si dhe standartet e akreditimit nga QKEV.
Njësia e EV është gatshme të bashkëpunojë me ju në hapat kryesore të hartimit të programeve, në përgatitjen e dosjes së aplikimit për akreditim në QKEV si dhe në aspekte të tjera të organizimit të aktivitetit.
Hapat e hartimit të programeve të Edukimit në Vazhdim
- Vlerësimi i nevojave për edukimin në vazhdim
Së shpejti - Hartimi i qëllimit dhe objektivave të mësimdhënies
Së shpejti - Zgjedhja e formatit dhe metodave të përshtatshme të mësimdhënies
Së shpejti - Vlerësimi i aktivitetit të Edukimit në Vazhdim
Së shpejti
Kritere dhe proçedura për akreditimin e një aktiviteti të EV
- “Dokumenti rregullator për akreditimin e aktiviteteve të edukimit në vazhdim për profesionistët e shëndetësisë”
http://www.qkev.gov.al/images/stories/qkev/publikime/07-dokumenti-rregullat.pdf - “Udhëzues për proçedurat dhe kriteret e akreditimit të aktiviteteve të edukimit në vazhdim për profesionistët e shëndetësisë”
http://www.qkev.gov.al/images/stories/qkev/publikime/udhzues-pr-procedurat-dhe-kriteret-e-akreditimit.pdf - “Udhëzues për vlerësimin e brendshëm të aktiviteteve të edukimit në vazhdim për profesionistët e shëndetësisë”
http://www.qkev.gov.al/images/stories/qkev/publikime/06-dhzues-per-vleresimin-e-brendshem.pdf